TeeDeeT voda úspěšně proběhla

V termínu 29. 8. - 1. 9. 2018 jsme vyrazili na řeku Vltavu. Ve středu večer jsme se v počtu 12 členů sešli v Praze na Hlavním nádraží a nasedli na vlak do Vyššího Brodu, kde jsme už za tmy rozložili stany v kempu Pod Hrází.

Ve čtvrtek ráno jsme převzali lodě a vybavení od půjčovny Kanak, zabalili si a vydali se na řeku. Abychom cestou nehladověli, vždy jsme si po ránu dali společnou vydatnou snídani. Obědy jsme řešili cestou v restauracích či občerstveních a večeře jsme v kempu uvařili z vlastních zásob na vařičích. Náš čtvrteční cíl byl kemp Branná vzdálený něco málo přes 20 km.

Cestou jsme narazili na tři jezy, z čehož hned první byl pro jednu posádku osudným a cvakla se – posádka vyvázla bez zranění a nenastala ani žádná materiální ztráta. Do kempu jsme dorazili odpoledne. Zde jsme strávili dobrodružnou noc v tee-pee.

Páteční den nás čekala cesta do Českého Krumlova – kemp Krumlov (U Trojice) vzdálený přibližně 17 km. Druhý den jsme sjeli 5 jezů – tyto už jsme všichni zvládli na jedničku. Po rozložení stanů jsme vyrazili po památkách města.

V sobotu byl na řadě poslední úsek sjezdu – do Zlaté Koruny. Jelikož ale celou noc i ráno vydatně pršelo a teploty se ani zdaleka neblížily k 20 °C, rozhodli jsme se poslední úsek nesjíždět. Vrátili jsme lodě a vybavení, sbalili si a rozjeli se rovnou zpět do svých domovů.

I přes ne úplně ideální počasí jsme si akci všichni nadmíru užili! Děkujeme na skvělou TeeDeeT Vodu a na dalších TeeDeeT akcích se budeme těšit!

Akce se zúčastnili členové z PS Záře, 68. PS Lvíčata a 188. PS T.O. Bobříci.